Huset bakifrån

165486-3

Här är en bild på huset bakifrån. De tre glasad fönstren som syns är vardagsrummet. Det kanske ser lite konstigt ut just nu, men det blir bättre må jag lova. golvet i vardagsrummet är sänkt med 30 cm, blir riktigt tufft. Sedan ser ni vår dyra och fina carport som är uppmurad en bit :D muren längst ner är faktiskt hela 2 meter hög. Det var kommunen som tvingade oss till denna lösning då vi ej fick fylla upp med massor på tomten bredvid. Gissa om jag var sur ett tag då, men nu är jag nöjd över det, för det blev ju verkligen hur bra som helst

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt otroligt vad fort det går. Var ju inte längesen jag och Andreas åkte förbi och då var det ju ingenting byggt typ! Ser fram emot att hjälpa er att flytta, men ännu mer mot trevliga grillfester!!!!! Kram kram

2007-02-23 @ 17:30:45
Postat av: anderton_swe

Visst gör det! fast det är ju ett tag tills vi får flytta in. vecka 27 ska allt vara klart och då blir det grillfest!!!

2007-02-24 @ 10:34:24
Postat av: Thomas

Va! Blir det grillfest??? Vi kommer! När ska vi hjälpa till med flytten??? Huset ser skit läckert ut!!! Ska bli kul att följa bygget!!! Liselotte hälsar

2007-03-01 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback