26 feb

Idag har jag lyckats boka ett möte med elektrikern, det kommer att ske nästa vecka. Då ska vi göra tillvalen på elen. ska bli spännande att se vad det kommer att gå på. Vi har ju satt av en del extra pengar för detta då vi visste att vi inte skulle vara nöjda med den el som ingår som standard. Man lär ju ha en del spottar inne samt att vi ska ha lite utebelysningn med, kanske ett nätverk inne för tv/internet samt telefon.

Detta får vi ta och titta extra noga på till helgen, för idag blir det till att kolla igenom alla kakelkataloger igen. Vi ska nämligen och träffa dom som ska göra våra badrum imorgon. Då ska vi få offerter på tillval vi vill ha på kakel och klinker. Tur att vi avsatt pengar för detta med =) Det som ingår som standard är kakel för 65 kr/kvm samt klinker för 165 kr/kvm, det får man inte speciellt mycket för (om man nu inte handlar hos IKEa vilket vi inte får), men det visste vi redan från början. Så hoppas bara att vi kan hålla oss inom budget nu!

Nä, nu har jag inte mera tid till detta, lunchen är slut så det är dax att sätta fart igen och göra ett ryck på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Väldigt kul för oss en bit iväg att följa erat stora livsprojekt.Lycka till med alla hantverkare! Karin

2007-02-27 @ 09:25:47
Postat av: anderton_swe

Tack tack! Känns kanonbra hittills.

2007-02-27 @ 09:41:30
Postat av: Lars Karlsson

Hej vad fint det blir. Vi tittar också på lilla herrgården och även stora herrgården men har inte lyckats få till plan lösningen riktigt. Hur ser eran ut? Var ni och titta på något liknade hus innan ni bestämde er?

Mvh

2007-03-02 @ 17:36:52
Postat av: Ingrid

Tjena. Vad fiiiint ni får!! Jag är så glad för er skull. Ni är riktig inspiration för mig när jag våndas över framtiden. Ser fram emot att få kliva in som gäst framöver. Massa kramar.

2007-03-04 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback