070530

Var förbi huset igår efter jobbet och skulle kika på hur mycket som hade hänt då ryktet hade nått mig om att det var 4 bilar utanför huset och en massa aktivitet. Jag trodde som vanligt att jag skulle få kika igenom fönstren och att alla hantverkare hade åkt hem, men så var det inte! Vår tappra målare slet förfullt med sovrumsdelen. Han har inte så mycket kvar och ska bli klar denna vecka med målandet. Snickarna har gjort klart carporten samt gjort en del utvändiga snickerier. Det som verkar vara kvar på framsidan är endast portomfattningen till ytterdörren. Sedan hade elektrikern varit där med Borlänge energi och kopplat in elen, så nu har vi el i huset!! Har tagit en massa bilder på lite detaljer i huset som jag själv tycker var hur bra som helst, hoppas attt ni gillar det med!

huset, bara portomfattning kvar

Nu ska jag testa något nytt och lägga upp resten av bilderna som miniatyrer. Klicka på bilderna för att få upp dom i fullstort format!

   
   

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint det blir! Och snabbt går det! Snart är ni Borlängebor på riktigt igen =). Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback